Lekkoatletyka

Harry Kane i Ian Wright uderzyli w „szaloną” decyzję o odmowie Anglii późnego korektora w porażce Senegalu – jak należą kapitan Three Lions: „Jeśli znasz zasady, to nie jest piłka ręczna”

Harry Kane trafić na decyzję o zaprzeczeniu Anglia Późny korektor przeciwko Senegalu, twierdząc, że „jeśli znasz zasady, to nie jest piłka ręczna”.

Trzy Lwy doznały pierwszej w historii porażki z afrykańską stroną we wtorek wieczorem, spadając o 3-1 dzięki bramkom Ismalii Sarr, Habiby Diarra i 93-minutowej klinczerze z Cheikh Sabaly.

Jednak kilka minut przed strajkiem Sabaly Anglia pomyślała, że ​​znaleźli korektor Jude Bellingham Wzięło piłkę do domu z bliskiej odległości po rykoszecie w obszarze Senegalu.

Strona gospodarzy wierzyła, że ​​ich rumieniec zostały oszczędzone i były gotowe nacisnąć na zwycięzcę, ale po sędziego Stahanie Frappart po tym incydencie polegał na tym incydencie.

Następnie podjęła wysiłek, mimo że powtórki pokazały, że pomimo uderzenia w piłkę Leviego Colwilla, nie było to celowe ani nie był strzelcem – warunki, które normalnie zasługiwałyby na anulowanie.

Po meczu, Kane, który zaczął Anglię na doskonały start ze swoim 73. bramką międzynarodową, zatrzasnął decyzję, która była nieugięta, była nieprawidłowa.

Harry Kane trafił na decyzję o odmowie Anglii późnego korektora przeciwko Senegal we wtorek wieczorem

Harry Kane trafił na decyzję o odmowie Anglii późnego korektora przeciwko Senegal we wtorek wieczorem

Anglia została ukarana za piłkę uderzającą w ramię Leviego Colwilla tuż przed uderzeniem Jude Bellingham

Anglia została ukarana za piłkę uderzającą w ramię Leviego Colwilla tuż przed uderzeniem Jude Bellingham

Trzech graczy Lions zaciekle błagają o swoją sprawę, gdy sędzia Stephanie Frappart sprawdził incydent

Trzech graczy Lions zaciekle błagają o swoją sprawę, gdy sędzia Stephanie Frappart sprawdził incydent

„Jeśli znasz zasady, to nie jest piłka ręczna” – powiedział Itv. „Spowodowałoby nas to z powrotem na 2-2 i być może poszlibyśmy i wygraliby grę, więc to całkiem wielka chwila.

„Ale to jest coś do omówienia po”.

ITV Pundit i były napastnik Anglii Ian Wright zgodził się z trzema Lions Skipper i nazwał wezwanie „żałosne”.

„Nie jest to jednak celowe” – argumentował Wright. „To jest żałosne. On nawet nie patrzy. Jak możesz to dać? Aby odrzucić ten cel, jest szalone.

Po ostatnim gwizdku Bellingham rzucił się na linie, aby narzekać na niedozwolony bramkę, po czym gniewnie kopnął chłodniej. Kane został zmuszony do popchnięcia go na boisko, aby się uspokoić i pogratulować Senegalu.

Pomimo szczególnej decyzji, Kane niechętnie używał go jako wymówki na nocną noc dla Mistrzostw Świata.

Tuchel, który przejął w styczniu w styczniu na 18-miesięczną umowę kończącą się po przyszłym roku turnieju, desperacko desperacko zobaczyła poprawę po wygranej 1: 0 w sobotę.

Ale po wprowadzeniu 10 zmian z boku został sfrustrowany, gdy Anglia była przechytkowa przez ich przeciwników.

Były napastnik Anglii Ian Wright nazwał tę decyzję „żałosną”, gdy nie zgodził się z „szalonym” wezwaniem

Były napastnik Anglii Ian Wright nazwał tę decyzję „żałosną”, gdy nie zgodził się z „szalonym” wezwaniem

Thomas Tuchel doznał swojej pierwszej porażki jako menedżer Anglii zaledwie kilka dni po tym, jak zobaczył jego drużynę wąskie zwycięstwo nad Minnows Andorra

Thomas Tuchel doznał swojej pierwszej porażki jako menedżer Anglii zaledwie kilka dni po tym, jak zobaczył jego drużynę wąskie zwycięstwo nad Minnows Andorra

O tym, czy martwi się występami Anglii podczas przerwy międzynarodowej, Kane dodał: „Nie będziemy panikować, ale na pewno wiemy, że musimy być lepsi.

„Istnieje kilka pomysłów, które są nowe dla facetów, mamy nowych graczy wchodzących do zespołu, którzy nie mają doświadczenia na poziomie międzynarodowym.

„To mieszanka rzeczy, ale nie ma wymówek. Musimy to znaleźć szybko, nie spotkamy się ponownie przez kilka miesięcy, ale Puchar Świata nadejdzie bardzo szybko, więc każdy obóz jest teraz naprawdę ważny.

Link źródłowy

Related Articles

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Back to top button